De ce ai nevoie de un specialist pentru campanii Facebook

Noi, romanii, avem obiceiul de a le face pe toate: shimbam becuri, zugravim, punem parchet. Si asta nu e un lucru rau, atata timp cat iti asumi ca nu le faci la fel de bine ca un specialist. 

Sa stii putin din toate e grozav, dar cand vine vorba de business, realizezi ca nu le poti face pe toate. Fizic, nu iti ajung 24 de ore intr-o zi, iar psihic esti predispus la burnout. Si mai e un aspect, foarte important si foarte ignorat, din pacate: rezultatul.

De ce ai nevoie de un specialist pentru campanii Facebook

Daca ai un business online, viitorul lui tine de rezultatele campaniilor online. Daca ai un business fizic, un rezultat bun in online il va ajuta sa creasca mai repede.

Sa creezi o pagina de Facebook sau Instagram, sa faci postari si chiar sa dai boost post nu e atat de greu. Oricine are niste competente minime de operare PC poate face asta.

Si atunci, care e smecheria?

Smecheria este ca desi aproape oricine poate face asta, foarte putini stiu sa o faca bine.

Atunci cand incepi comunicarea in social media, trebuie sa ai un plan macar pe termen scurt, preferabil pe termen mediu. Sa identifici canalele propice de comunicare si care va fi „vocea” ta, ce vei transmite si in ce fel.

O singura greseala poate sa te coste foarte mult, atat pentru imagine, cat si pentru buget si vanzari.

Iar atunci cand incepi o campanie  e necesar sa ai un buget lunar, un target, un scop, un anumit tip de continut si sa faci corect setarile din Ads. Manager.

In aceasta perioada toata lumea vrea sa se mute in online, lucru lesne de inteles.

Din pacate, multi nu apeleaza la specialisti care sa ii ajute, ci pornesc singuri pe acest drum care pare simplu, dar nu este.

Am avut anul trecut un client care a vrut sa realizeze o campanie pentru a promova un produs nou aparut.

A setat bugetul la 30 lei si a pornit campania.

Peste 10 zile, a primit si factura: 300 lei. Atunci m-a contactat si am gasit problema: a dorit sa faca o campanie cu buget total 30 de lei, pe o perioada de 3 zile, insa a setat 30 de lei pe zi, fara a pune si o data de incheiere a campaniei.

A avut totusi noroc. Un alt client a fost taxat cu cateva mii de lei de catre Google, din motive asemanantoare.

Sunt multe erori care pot sa apara intr-o campanie. 

Iata un alt exemplu:

Mai are nevoie de descriere? Si acesta este doar o reclama prost targetata. Una din multele pe care le-am vazut in ultimul timp.

Asadar, iata de ce ai nevoie de un specialist pentru campanii Facebook!

Daca vrei ca activitatea ta in social media sa aiba rezultate bune, masurabile, apeleaza la un specialist, vei avea doar de castigat!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *